ایران لیزرتگ

استانداردهای باشگاه لیزرتگ

بازی و ورزش لیزرتگ یک تفریح مهیج و سرگرم کننده است. این بازی شبیه سازی بازی های تفنگی در دنیای واقعی است. افراد با در دست داشتن اسلحه های لیزرتگ و پوشیدن جلیقه و هدبند که دارای سنسورهای حساس به نور هستند، وارد زمین شده و به رقابتمی پردازند. در آخر تمام اطلاعات و امتیازات توسط نرم افزارهایی بررسی و نتایج را نشان میدهد.

لیزرتگ در سراسر جهان به عنوان یک بازی برای تخلیه انرژی و هیجان تبدیل شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از مزایای این بازی این هست که قابلیت اجرا در دو محیط سرپوشیده و باز را دارد. فضای بسته تجربه جنگ واقعی را بیشتر می کند. فضای بسته تاریک تر و خیال انگیزتر است. هر دو فضا جذابیت خاص خود رو دارند و داری استانداردی هستند. برای داشتن هر کدام از این فضا ها باید به چند نکته زیر توجه کرد :

استاندارد های فضای مورد نیاز

  1. حداقل متراژ مورد نیاز برای اجرای لیزرتگ (محوطه بازی و اسلحه خانه) در فضای سرپوشیده 200 مترمربع و ارتفاع سقف حداقل 3 متر می باشد.
  2. حداقل متراژ مورد نیاز برای اجرای لیزرتگ در فضای باز 500 متر مربع می باشد.
  3. کف سازی مسطح و ایمن در لیزرتگ بسیار حائز اهمیت است. برای فضاهای سرپوشیده از کف پوش های ورزشی و گرانولی و برای فضای باز از چمن مصنوعی می توان استفاده نمود.
  4. نورپردازی محیط با توجه به تم و دکوراسیون طراحی و اجرا می گردد.
  5. موانع بازی نیز با توجه به متراژ، تم و دکوراسیون طراحی و اجرا می گردد.
  6. نصب دوربین مدار بسته به منظور کنترل و رصد بازی در سالن های لیزرتگ ضروری است.
  7. نصب سیستم صوتی باکیفیت یکی دیگر از موارد مهم در تجهیز سالن های لیزرتگ به شمار می رود.
  8. فضاهای سرپوشیده لیزرتگ می بایست مجهز به سیستم تهویه مطبوع (به ویژه تجهیزات سرمایشی) باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مطالب