ایران لیزرتگ

سرگرمی لیزرتگ

1. سرگرمی و ورزش

در دنیای امروزی که تقریباً تمامی فعالیت ها و سرگرمی ها درحال مجازی شدن می باشند. همواره نیاز به تحرک و فعالیت های فیزیکی بیش از پیش احساس می شود. با عنایت به این نیاز و لحاظ نمودن سلایق و خواسته های نسل جوان، یک فعالیت پرهیجان، سرگرم کننده، گروهی و اکشن به نام لیزرتگ متولد شده است.
بازیکنان در این ورزش می توانند یک نبرد جنگی واقعی را تجربه کنند. نبردی همچون بازیهای رایانه ای که قبلاً بازی کرده اند. اما این بار به صورت کاملاً فیزیکی تمام لحظه های درگیری را احساس خواهند کرد.

این ورزش که به صورت روز افزون در سراسر دنیا مورد استقبال بازیکنان زیادی قرار گرفته است. در سال های اخیر در ایران به عنوان یک رشته ورزشی رسمی زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی ثبت شده است. در مراکز استان ها و شهرستان های ایران نیز در حال فعالیت و توسعه میباشد.

3. سناریوها

سناریو هایی که می توان توسط تجهیزات لیزرتگ اجرا کرد، به شرح زیر می باشند:
مبارزه آزاد.
مبارزه تیمی.
بمب گذاری.
فتح قلعه.
نقطه کنترل.
علاوه بر این سناریو ها بوسیله تجهیزات کامل لیزرتگ شما می توانید سناریو های بیشماری را طراحی کرده و بازی نمایید. توضیحات سناریوها

2. تنوع سناریو های مبارزه

بازی لیزرتگ می تواند به صورت مبارزه آزاد و یا نبرد بین 2 یا چند گروه مختلف برگزارشود. این نبرد می تواند به صورت یک مبارزه ساده صرفاً بر اساس امتیاز بازیکن و یا بر اساس یک سناریو از پیش طراحی شده به واسطه تجهیزات تکمیلی انجام شود.
این سناریوها قابلیت این را دارند که مانند نبرد های واقعی و یا حتی بازی های رایانه ای بازیکنان را با چالش های مختلفی روبرو کنند. و در هر نبرد را به یک تجربه کاملا متفاوتی تبدیل نمایند. بازی لیزرتگ می تواند به صورت مبارزه آزاد و یا نبرد بین 2 یا چند گروه مختلف برگزارشود. این نبرد می تواند به صورت یک مبارزه ساده صرفاً بر اساس امتیاز بازیکن و یا بر اساس یک سناریو از پیش طراحی شده به واسطه تجهیزات تکمیلی انجام شود.
این سناریوها قابلیت این را دارند که مانند نبرد های واقعی و یا حتی بازی های رایانه ای بازیکنان را با چالش های مختلفی روبرو کنند. بنابراین هر نبرد را به یک تجربه کاملا متفاوتی تبدیل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مطالب