ایران لیزرتگ

اسلحه لیزرتگ فانتوم

اسلحه لیزرتگ فانتوم انتخاب اول باشگاه ها.این سلاح با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی تولید می شود،تمامی قابلیت های سلاح های دیگر را دارد و یک محصول %100 ایرانی است.اگر در فکر راه اندازی باشگاه لیزرتگ هستید پیشنهاد ما به شما فانتوم 301 است.این اسلحه با در نظر گرفتن قابلیت استفاده برای بازیکنان در هر سنی طراحی شده و وزن و ابعاد مناسبی دارد که کودکان 7 سال به بالا میتوانند آنرا به راحتی در دست گرفته و اوقات سرگرم کننده و شادابی را تجربه کنند.

لیزر مادون قرمز

این قسمت در جلوی خان اسلحه قرار دارد و وظیفه شلیک لیزر را بر عهده دارد.

حسگر لیزر

این حسگر برای محاسبه امتیاز در هنکام اثبات لیزر به سلاح شماست.

ماشه هدفگیری

این ماشه لیزر قرمز را روشن کرده و همچنین ماشه شلیک را فعال می کند.(به منظور استفاده بازیکنان از هر دو دست به صورت همزمان این سیستم طراحی شده است).برای تعویض خشاب 2 بار پشت هم این ماشه را فشار دهید.

ریل استاندارد

این ریل برای نصب انواع متعلقات استاندارد که ببای سلاح های دیگر موجود هستند(مانند:دوربین ها،چراغ قوه و ...) تعبیه شده است.

صفحه نمایش رنگی

نمایشگر تمامی اطلاعات در حین بازی این بخش می باشد که از طریق آن می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مانند شکل زیر مشاهده نمایید.

ماشه شلیک

این ماشه لیزر مادون قرمز را شلیک می کند.

تغییر وضعیت آتش

اسلحه فانتوم قابلیت شلیک تک تیر و رگبار را دارد که شما با استفاده از این شاسی می توانید آن را تغییر دهید.این شاسی فنری می باشد و فقط کافیست یک بار آن را به جهت پایین بچرخانید و رها کنید تا عمل کند.

کلید روشن و خاموش سلاح

یک سوئیچ برای خاموش و روشن کردن سلاح که با کلید ارائه شده در کنار سلاح قابلیت روشن و خاموش کردن را به شما می دهد.

شبیه ساز لگد شلیک

این بخش به صورت انتخابی بر روی برخی از سلاح ها نصب شده و با ایجاد ضرباتی مانند لگد اسلحه هنگام شلیک،لرزش و صدای شلیک را به صورت الکترومکانیکی تولید می کند.

لیزر قرمز

این لیزر با نگه داشتن ماشه جلویی روشن می شود تنها به منظور کمک به هدف گیری نصب شده است و با برخورد با سنسور ها امتیاز محاسبه نمی کند

 

بلندگوی صوتی
سوکت شارژر

با لیزرتگ فانتوم بیشتر آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر