ایران لیزرتگ

تعیین برنده و بازنده در لیزرتگ

تعیین برنده بستگی به اهداف و قوانین خاص حالت بازی و سناریو دارد. در بیشتر موارد هدف کسب امتیاز بیشتر از تیم مقابل یا بازیکنان فردی است. این امتیازها را می‌شود با تگ کردن موفقیت‌آمیز بازیکن‌های حریف یا انجام وظایف خاصی مثل گرفتن پرچم یا کنترل یک منطقه خاص از زمین بازی به‌دست آورد.

بعضی از حالت‌های بازی ممکن است برای نقض قوانین، مجازات یا امتیاز منفی داشته باشند. مثل از دست دادن امتیاز برای برچسب‌گذاری یا شکستن قوانین تجهیزات جانبی بازی. توجه به این نکته مهم است و برنده‌شدن در بازی لیزرتگ صرفا براساس توانایی فیزیکی نیست. چون استراتژی، کار تیمی و ارتباطات هم از عوامل خیلی مهم هستن که برنده رو مشخص می‌کنند. 

در حالت‌های بازی تیمی، برنده با توجه به این‌که کدوم تیم بیشترین امتیاز رو در پایان‌بازی دارد، مشخص می‌شود. در حالت‌های بازی فردی، برنده معمولا بازیکنی هست که بیشترین امتیاز رو داشته باشد. بعضی موارد پیش می آید که ممکن است تساوی رخ بدهد که در این حالت یه راند مرگ ناگهانی برای تعیین برنده، بازی میشود. به‌طور‌کلی تعیین برنده‌ی بازی با بیشترین امتیاز مشخص می‌شود. اما اهداف و قوانین هر سناریوی خاص هم برای تعیین برنده مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر