ایران لیزرتگ

حقایق جالب لیزرتگ

منشا لیزرتگ

بازی لیزرتگ اولین بار در سال 1979 با بازی Star Trek Phaser معرفی شد. لیزرتگ با الهام گرفتن از اسلحه های سریال علمی تخیلی star wars به وجود آمد. محبوبیت لیزرتگ ادامه داشت و در دهه 1990 در بین نوجوانان اوج گرفت و علاقه مند زیادی پیدا کرد

آموزش به ارتش

از لیزرتگ به عنوان یک روش آموزشی به سربازان استفاده شده است. این به آن ها کمک می کرد که نه تنها هدف گیری و شلیک به حریف خود را یاد بگیرند بلکه بتوانند از بدن خود هنگام مبارزه دفاع کنند. در حال حاظر گروه های نظامی برای شبیه سازی جنگ برای سربازان در حال تمرین از لیزرتگ استفاده می کند.

بدون هیچ خطر

پرتوهای قرمزی که در لیزرتگ وجود دارد درواقع لیزر نیست. لیزر به چشم آسیب میزند و حتی برای پوست مضرر است اما در تفنگ های لیزرتگ برای شلیک از اشعه مادون قرمز استفاده می شود. که هیچ خطری بازیکنان را تهدید نمی کند.

مسابقات جهانی

لیزرتگ می تواند رقابتی هم باشد و به عنوان مسابقه برگزار شود. در سال 2003 مسابقات قهرمانی لیزرتگ Zone world آغاز شد. این مسابقات لیزرتگ شامل چند دور است که بازیکنان باید در هر دور بر حسب حالت و سناریو خاص مسابقه بدهند.مسابقات جهانی لیزرتگ در تیم های 4 یا 6 نفره است. در حال حاظر مسابقات لیزرتگ وجود دارد.

هم بازی هم ورزش

ممکن است فکر کنید لیزرتگ فقط یک بازی برای سادست است اما لیزرتگ می تواند در باشگاه ها به عنوان ورزش استفاده شود. لیزرتگ یک ورزش هیجان انگیز است و به دلیل حرکات سریع و پر تحرک در هنگام بازی، فعالیت بدنی را زیاد می کند.

بدون محدودیت سنی

ممکن است فکر کنید این بازی فقط برای بچه ها است اما لیزرتگ بدون محدودیت سنی است و همه افراد به خصوص نوجوانان و بزرگسالان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر