ایران لیزرتگ

دقت و برد بالای شلیک

دقت و برد بالای شلیک

شلیک لیزر در لیزرتگ چگونه اتفاق می افتد؟

اسلحه های لیزر معمولاً از 2 لیزر مجزا استفاده میکنند که هر کدام وظیفه جداگانه ای دارند.

لیزری که معمولا شما آنرا مشاهده میکنید و به شکل نقطه قرمز رنگ مشخص است. در سیستم های لیزرتگ جدید در کسب امتیاز شما تاثیری ندارند و توسط سنسور ها دریافت نخواهند شد. این لیزر فقط کمک به منظور کمک به هدفگیری بازیکنان است.

لیزر دیگری که در سلاح های لیزرتگ وظیفه شلیک را بر عهده دارد از فرکانس مادون قرمز (Infra Red) استفاده میکند. این لیزر از آنجایی که فرکانس بسیار بالاتری نسبت به لیزرهایی که دیده میشوند دارد می توان بدون اثر نور آفتاب تا فواصل بسیار دورتری تابانده شوند.

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که برد شلیک لیزر ها به غیر از فرکانس لیزر بر اساس قطر شعاع لنز لیزری نیز تغییر خواهد کرد. این یعنی اینکه لیزر ها در یک خط مستقیم به صورت مخروطی تابانده می شوند و درفواصل دورتر شعاعی را که پوشش میدهند بزرگتر خواهد بود. همین مسئاله باعث میشود که در فواصل دورتر دقت هدفگیری کاسته شود. به همین دلیل باز هم محدودیت هایی در پرتاب لیزر در فواصل دور وجود خواهد داشت.

برد تابش سلاح لیزرتگ

برد تجهیزات لیزرتگ با توجه به اینکه می بایست از لیزرهای استانداردی استفاده نمود تا برای بازیکنان مشکلی ایجاد نشود در فضای تاریک تا حدود 400 متری و در نور آفتاب در حدود 200 متری میباشد.

البته این برد بسته به تنظیمات لیزر و همچنین برند و مدل سلاح های لیزری ممکن است تغییر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر