ایران لیزرتگ

ساخت باشگاه لیزرتگ

لیزرتگ یک برتری بی نظیر در زمینه تأسیس باشگاه دارد. بسیاری افراد قصد سرمایه گذاری در حوزه تفریحات را دارند اما زمینه مناسب را پیدا نمی کنند. حوزه ای که درآمد مطمئن و خوب و بازگشت سرمایه ی مناسبی داشت باشد. ما به این افراد موکداً لیزرتگ را پیشنهاد می کنیم. اما دلیل آن چیست؟

لیزرتگ یک بازی به شدت محبوب و پرطرفدار است. اما نکته این جا است که لیزر تگ در ایران یک تفریح خیلی جدید محسوب می شود. به گونه ای که هنوز در بسیاری از شهرها حتی یک باشگاه لیزر تگ وجود ندارد. در صورتی که به دلیل جذابیت و پرطرفدار بودن آن، در تمام شهرها ظرفیت وجود چندین باشگاه وجود دارد.

در واقع ما می خواهیم ظرفیت بالای تأسیس باشگاه لیزرتگ در تمامی شهرهای ایران را به عنوان یکی از مهم ترین امتیازات آن معرفی نماییم. شاید بد نباشید بدانید که حتی در شهر تهران نیز باشگاه لیزرتگ به تعداد کافی وجود ندارد. به طوری که در تمامی مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران بزرگ، ظرفیت بسیار بالایی برای تأسیس باشگاه لیزر تگ و جذب مشتریان وجود دارد. این موضوع در تمامی شهرهای ایران پهناور صادق است. هنوز در هیچ شهری بازار باشگاه های لیزرتگ اشباع نشده است. برخی از کلان شهرها، حتی یک باشگاه لیزرتگ استاندارد ندارند.

دلایل ساخت باشگاه لیزرتگ

جامعه هدف بزرگ: لیزر تگ یک بازی محبوب برای تمام گروه های سنی در قالب گروه های دوستانه و خانوادگی و حتی مناسب برای برگزاری جشن تولد است. در این بازی هیچ گونه محدودیتی برای بانوان و آقایان وجود ندارد.

درآمد قابل توجه در هر سانس: مزیت این بازی، گروهی بودن آن است. بازیکنان لیزرتگ در قالب تیم های چند نفره در آن شرکت می کنند.

 تجهیزات با کیفیت: هزینه ی تعمیر و نگهداری تجهیزات لیزر تگ بسیار اندک است. در صورت خرید تجهیزات ایران لیزرتگ که دارای کیفیت بالای متریال ساخت و پشتیبانی همه جانبه ی محصولات است، این هزینه ها به پایین ترین سطح ممکن می رسد.

هزینه جاری بسیار پایین: باشگاه لیزر تگ را می توان با تنها یک یا دو اپراتور مدیریت کرد. به دلیل استفاده ناچیز از منابع انرژی مانند برق، قبوض جاری یک باشگاه لیزرتگ هم بسیار کم است.

 یک ورزش سالم و بی خطر: لیزر تگ یک ورزش هوازی با سطح کالری سوزی بسیار بالا است. همچنین این بازی برای تمامی گروه های سنی کاملاً امن و بی خطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر