ایران لیزرتگ

قوانین لیزرتگ

لیزرتگ یک بازی و ورزش سرگرم کننده است که در حال گسترش هست. این بازی مثل همه بازی های دیگر دارای قوانینی است که باید رعایت شود. در این مقاله با قوانین لیزرتگ آشنا میشوید تا بازی ایمن و شادی را تجربه کنید.

رعایت قوانین در باشگاه

قوانین لیزرتگ عمومی هستند اما ممکن هست در بعضی از باشگاه ها برای ایمنی بیشتر شما قوانینی باشد. پس حتما قبل از بازی دستورات را رعایت کرده و انجام دهید. البته قبل از شروع بازی اپراتور ها به شما آموزش می دهند مانند : استفاده درست از تجهیزات، شیوه رفتار با دیگر بازیکنان در زمین بازی…. با رعایت کردن این نکات به حفظ ایمنی خود کمک می کنید.

عدم استفاده از تجهیزات غیر استاندارد

در هنگام بازی استفاده از لیزر خانگی یا هر نوع لیزر آسیب زا و غیر استاندارد ممنوع است. لیزر های خانگی به علت قدرت زیادی که دارند مناسب استفاده در این بازی نیستند. بنابراین دارنندگان لیزرتگ نباید از این تجهیزات استفاده کنند و باید از تجهیزات مجاز و تایید استفاده کنند.

حداقل و حداکثر سن مجاز

لیزرتگ یک بازی با تحرک و فعالیت بالاست بنابراین ممکن است باشگاه ها قوانینی برای سن تعیین کرده باشند. البته این محدودیت ها برای ایمنی بازیکنان استفاده میشود. مثال برای کوکان زیر 8 سال ممکن است آسیب زننده باشد.

قوانین سناریوها

تجهیزات متنوع لیزرتگ امکان انجام این بازی به شیوه های متفاوت را فراهم ساخته است. هر کدام از این سناریو ها داراری قوانین اختصاصی هستند. در صورتی که اگر شما بخواهیدسناریویی به غیر از سناریوی مبارزه تمرینی بازی کنید باید از اپراتور بخواهید که صاف و شفاف قوانین بازی رابرای شما شرح دهد.

هدبند و جلیقه

در بازی لیزرتگ تیرهایی که به شما شلیک میشود از طریق سنسورهایی که در جلیقه و هدبند وجود دارد دریافت میشوند. حال آنکه بازیکنی دست خود را روی سنسورها بگذارد و مانع برخورد تیر شوند. این امر برخلاف قوانین بازی لیزرتگ است. بنابراین با پوشاندن جلیقه و هدبند یا درآوردن آنها خطا محسوب میشود و بازیکن از بازی اخراج خواهد شد.

قوانین مربوط به حذف

در سناریو های عادی بازی لیزرتگ را تا جایی ادامه دهید تا تمامی بازیکنان تیم مقابل از بازی حذف شوند. به همین دلیل بازیکنان باید بعد از حذف شدت زمین بازی را ترک کنند. البته ممکن است بازیکن تیر و مهمات خود را تمام کرده است اما هنوز جان دارد پس حذف نمیشود. میتوانند کنار هم تیمی های خود ادامه دهند و مانع تیر خوردن آنها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر