ایران لیزرتگ

نبرد در فضای آزاد

چه فضایی برای بازی لیزرتگ مناسب است؟

لیزرتگ همانند دیگر بازی هایی که نبرد با سلاح های مختلف در آن صورت میگیرد میتواند در انواع فضا های سرپوشیده مثل سالن ها و زمین های بازی صورت بگیرد و یا اینکه مانند یک نبرد واقعی در فضای آزاد این تجربه را با هیجان بیشتری اجرا کرد.

نبرد در فضای آزاد با استفاده از موانع طبیعی مثل درخت ها تپه ها و سنگ هایی که در یک محوطه بازی موجود هستند می تواند جذابیت بسیار بالایی برای بازیکنان ایجاد کرده و همچنین در کاهش هزینه های مربوط به ساخت زمین بازی لیزرتگ نقش بسزایی داشته باشد.

 

چه تجهیزاتی برای فضای باز مناسب هستند؟

تجهیزات لیزرتگ محمولا به گونه ای تولید می شوند که بتوانید از آنها در شرایط جوی مختلفی بهره برداری کنید. این تجهیزات با در نظر گرفتن کارکرد در دمای مختلف مانند تابستان داغ و یا زمستان سرد قابلیت کارکرد دارند.

این نکته نیز قابل ذکر است که اکثر تجهیزات لیزرتگ به گونه ای ساخته شده اند تا در برابر رطوبت متوسط مثل باران های ملایمنیز مقاومت دارند اما نه ممکن است قطعات و بخش های الکترونیکی آنها در شرایطی که بارش های متوسط و سنگینتر اتفاق بیوفتد تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و باید از این کار پرهیز کرد.

راه کاری که بسیاری از بازیکنان برای استفاده از تجهیزات شرایط سخت دارند استفاده از کاور های سلاح میباشد، این کاور ها که مانند کاور های سلاح های جنگی بوده بر روی اسلحه لیزرتگ کشیده شده و تمامی بدنه آنرا پوشش میدهد و فقط قسمت جلوی سلاح که لیزر از آنجا شلیک میشود بدون پوشش خواهد ماند، که البته مشکل زیادی ایجاد نخواهد کرد.

 

لباس مناسب فضای آزاد

برای بازی کردن لیزرتگ معمولاً پوشش خاصی نیاز نیست چون شما به طور معمول جلیقه گیرنده مخصوص را بر تن خواهید داشت، اما بهتر است که در زیر جلیقه از لباسهایی که مخصوص تمرینات ورزشی هستند استفاده کنید تا در تحرک شما مزاحمتی ایجاد نشود.

قابل ذکر است که در فضای آزاد ممکن است برخی باشگاه ها به منظور حفاظت بازیکنان و البته کمک به استتار و ایجاد فضایی طبیعی برای بازیکنان لباس های مخصوص نبرد در آن فضا را در اختیار قرار دهند، مثلا لباس های ارتشی و چریکی که طرح استتار جنگلی و یا خاکی دارند می تواند در این فضا ها بسیار جذاب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر