ایران لیزرتگ

نحوه آموزش بازی لیزرتگ

برای مخفی شدن از لباس تیره استفاده کنید.

فضای سرپوشیده لیزرتگ معمولا تیره است و اگر شما لباس های مشکی و رنگ تیره بپوشید کمتر در دید بوده و می توانید نفرات بیشتری را شکار کنید. البته الزامی به پوشیدن لباس تیره نیست.

جلیقه تاکتیکال خود را محکم ببندید.

جلیقه خود را به تن کرده و گیره های جلویی آن را ببنید. حالا بند های آن را بکشید تا جلیقه روی بدن شما سفت شود. در بازی هنگامی که به شما شلیک شود سیستم شوک کوچکی به شما وارد می کند. با وارد شدن ضربه به جلیقه، چراغ های جلیقه روشن میشود و شما از دور مسابقه خارج میشوید. این چراغ های روی سینه ،شانه و پشت شما قرار دارند.

تقسیم شدن به دو یا چند گروه

وقتی که وارد بازی شدید به دو گروه تقسیم شوید و برای هر گروه رهبری انتخاب کنید. در این صورت میتوانید رقیب خود را مورد هدف قرار دهید. اگر استراتژدی مد نظرتان هست با رهبر گروه و اعضا صحبت کنید تا به راحتی به هدف خود دست یابید.

تعیین استراتژدی

برای بازی خود استراژدی تعیین کنید تا بتوانید پیروز میدان شوید. برای برنده شدن باید هر یک از بازیکنان باید کار خاصی را انجام دهند. مثلا یک نفر مسئول بمب گذاری، دو نفر پشتیبان، دو نفر مسئول چاکسازی محیط و یک نفر هم به عنوان تک تیرانداز و حمایت کل تیم.

به کار گیری همه بازیکنان

به همه اعضا اجازه دهید نظر خود را درباره ی استراتژی بگویند. این تبادل نظر شما را به هدفتان که برد هست نزدیک می کند. نقشه ی گروه را به همه اعضا گفته شود تا همه بتوانند به راحتی از مسیر مطلع شوند. به هر بازیکن کار خاصی بدهید تا احساس مفید بودن کند. اگر تعداد گروه ها زیاد هست،نقشه کلی بازی را بکشید و نفرات را به چند گروه تقسیم کنید تا به صورت مستقل کار انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر