ایران لیزرتگ

نکات بازی لیزرتگ

تعیین هدف بازی تیمی

در بازی لیزرتگ مانند بازی های تیمی دیگر مثل فوتبال، قبل از شروع بازی دور هم جمع شوید و درباره ی تیم و هدفتان صحبت کنید. برای اینکه هر بازیکن خود را یک تیم ببیند نه یک بازیکن مجزا.

تاکتیک و استراتژدی

برای هر بازی استراتژدی تعیین کنید و اهداف خود را برای دیگر بازیکنان مشخص کنید. برای پیروزی در این بازی باید هر کدام از بازیکنان کار خاصی را انجام دهند. مثلا یکی وظیفه بمب گذاری، دو نفر پشتیبان، دو نفر وظیفه پاکسازی محیط، یک نفر هم به عنوان تک تیرانداز و حمایت کل تیم(هدف بازی : قرار دادن بمب، جلوگیری از بمب گذاری).

در این بازی بدون برنامه نمیتوان برنده شد. تاکتیک ها را بر اساس نقشه زمین بازی و مشخصات تیم مقابل برنامه ریزی کنید. مثلا در برابر تیمی که دارای جوانان پر تلاش، دارای جنب و جوش بالا هستند احتمال برنده شدن شما کم میشود البته نباید تلاش نکرد.

مشخص کردن وظایف هر بازیکن

یکی از نکات مهم همین مشخص کردن وظایف است. اینکه هر بازیکن یک کار خاص بدهد، درباره ی تاکتیک بازی باهم صحبت کنند و وظایف هر شخص در بازی مشخص شود. اگر کنار هم بمانید و تقسیم وظایف نکنید احتمال برد تیم مقابل بسیار بالا می رود.

تهیه نقشه برای بازی

بهتر است قبل از شروع بازی نقشه ای تعیین کنید و آن را در اختیار تیم خود قرار دهید تا همه به آن دسترسی داشته باشند و طبق آن بازی کنند. همچنین یک نقشه از نقش و وظایف هر شخص تهیه کنید.

رهبر تیم

سعی کنید یک بازیکن را به عنوان رهبر تیم انتخاب کنید. رهبر تیم باعث میشود بازیکنان به انجام کار گروهی تشویق شوند. اعضا بی چون و چرا از آن اطاعت کنند و هر کس برای خود به تنهایی بازی نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر