ایران لیزرتگ

یک سایز برای همه

جلیقه های تاکتیکال لیزرتگ پردازش منطقی پارس به شکلی طراحی و تولید شده اند که به راحتی توسط چند تسمه سایز آن ها قابل تغییر هستند.حتی کودکان بالای 10 سال می توانند این جلیقه ها را به تن کرده و با آن به آسانی حرکت کنند.

جلیقه لیزرتگ نه تنها به ایجاد یک فضای خاص کمک می کند،بلکه با استفاده از سیستم زرهی،ضربه ناشی از ضربه ها را کاهش می دهد.در شروع بازی،اپراتور می تواند پارامتر های شکست را متناسب با اهداف و سناریو های خاص تنظیم کند.این تنظیمات را میتوان از طریق پیکربندی انجام داد.

جلیقه را می توان با استفاده از سگک های مخصوص روی بند،برای بازیکنان با سایز ۴۶ تا ۶۰ تنظیم کرد.نوار های اضافی با حلقه های لاستیکی مخصوص نصب می شوند.سیستم MOLLE با تسمه هایی در سراسر سطح جلیقه قرار گرفته است.سیستم MOLLE به هر بازیکنی اجازه می‌دهد تا جلیقه را به سلیقه خود بارگذاری کند.ما جیب های یکپارچه را غیر ضروری می دانیم.

زیپ جلوی جلیقه تناسب آن در بدن بازیکن را به وجود می آورد.بست های اضافی فستکس نیز وجود دارد.طول تسمه ها را می توان با استفاده از Velcro تنظیم کرد.همچنین ما فکر خوبی برای مناسبت ترین موقعیت پچ ها کرده ایم.جلیقه با چهار بست پارچه ای ( ۲ بست در جلو و ۲ بست در پشت) نصب شده است.قسمت پایین جلیقه را می‌توان در صورت نیاز به کمربند متصل کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر