ایران لیزرتگ

قوانین تفنگ لیزرتگ

قوانین اسلحه لیزرتگ

موارد لازم درباره ی اسلحه

یکی از اصلی ترین تجهیزات در بازی لیزرتگ، اسلحه لیزرتگ است. اسلحه ها شامل اشعه مادون قرمز بی خطری هستند و امنیت بازیکنان را تهدید نمی کند. اشعه‌ی این اسلحه ها توسط سنسور‌های موجود در جلیقه و هدبند بازیکن ‌مقابل شناسایی و تایید می‌شوند. که این نشان می دهد بازیکن حریف مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. در ادامه به چند موارد از قوانین تفنگ اشاره می کنیم:

1.هر هدبندی که به شما داده می شود به تفنگ شما متصل است. نحوه استفاده مانند: بستن هدبند و شل و سفت کردن آن به شما آموزش داده می شود.

2. آموزش زمان پر کردن اسلحه و نحوه پر کردن آن.

3.چگونه شلیک کردن با اسلحه.

4. آموزش صداهای مختلفی که از اسلحه ایجاد می شود مانند زمان شروع بازی،مقدار جان بازیکن، مقدار تیر مانده و هنگامی که تیر می خورید.

5. آموزش تعویض خشاب زیرا در برخی از سناریوهای لیزرتگ هنگام تمام شدن خشاب، شما از بازی حذف خواهی شد.

 

چند نکته آموزشی شلیک کردن با اسلحه لیزرتگ

با شلیک کردن به موقع، هم تیمی های خود را هنگام حرکت پشتیبانی کنید. شلیک به یک نفر متحرک سخت تر است.برخی از سلاح های لیزرتگ از مهمات دیجیتال استفاده می کنند به این معنی می باشد که فرصت های شلیک نامحدود داشته باشید. در باشگاه لیزرتگ به شما درباره ی استفاده هوشمندانه از تیرهای خود توضیح داده می شود.

  • اگر مپ بازی شما دارای چندین سطح است از بلندی ها بالا بروید. هم امتیاز محسوب می شود، هم تسلط بیشتر برای شلیک به رقیبان خود دارید.
  • اسلحه را روی زمین بگذارید و پس ازبرداشتن سریع شروع به شلیک کردن کنید.
  • در حالت های مختلف شلیک کنید.
  • به جلیقه و هدبند رقیبان شلیک کنید تا میزان انحراف را شناسایی کنید.
  • اگر به شما شلیک شد، پنهان شوید و خونسردی خود را حفظ کنید. این احتمال وجود دارد که به طور موقت از بازی خارج شوید. این زمان خوبیست برای تجدید قوا و یافتن مکانی برای پنهان کردن.

لیزرتگ یک بازی با حرکات هوشمندانه است آن را خوب یاد بگیرید و از آن لذت ببرید. برای مشاهده اسلحه های لیزرتگ کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب اخیر